Voorbereiding - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Erik&Esther Breure - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Erik&Esther Breure - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Erik&Esther

14 Augustus 2014 | Nederland, Vlissingen

De voorbereidingen zijn in volle gang!
Morgen halen Hans en Gerdie ons op om ons, na even bijgepraat te hebben, naar de trein te brengen.
We slapen lekker bij CitizenM en stappen zaterdag zo vanuit het hotel de vertrekhal in.
We vliegen om 9:30 en zijn dan na een tussenstop in Toronto aan het begin van de avond bij Vincent.
We houden jullie op de hoogte.

• 14 Augustus 2014 - 22:29

Hans:

Hele fijne vakantie, geniet ervan.

• 15 Augustus 2014 - 07:02

Johan En Angela:

Ha, Erik en Esther.. We komen jullie nog net niet tegen zaterdag. Een hele mooie reis gewenst. Wij gaan jullie zeker volgen en kunnen zo lekker nog wat langer in de vakantiestemming blijven. Genieter en take care, greetz vanuit amerika, johan en angela

• 15 Augustus 2014 - 15:35

Gerdie:

Nu in de trein op weg naar Amsterdam! Morgen gaat de reis echt beginnen! Een hele fijne vakantie, geniet ervan, jullie hebben het verdiend! Dikke kus!

• 17 Augustus 2014 - 09:39

Faiza:

Hai gblobetrotters!

Heel veel plezier deze vakantie!
    We hebben inmiddels gehoord dat jullie veilig aangekomen zijn dus nu kan de vakantie beginnen.
    We hopen weer snel van jullie te horen/lezen,

xx

• 25 Augustus 2014 - 15:00

Karin:

Hallo! Zo, nu heb ik 'eindelijk' eens even tijd om jullie reisverslag(en) te gaan lezen hoor! Ben benieuwd :-)