welkom in Canada - Reisverslag uit Ste. Anne, Canada van Erik&Esther Breure - WaarBenJij.nu welkom in Canada - Reisverslag uit Ste. Anne, Canada van Erik&Esther Breure - WaarBenJij.nu

welkom in Canada

Blijf op de hoogte en volg Erik&Esther

17 Augustus 2014 | Canada, Ste. Anne

Vrijdag lekker gegeten op Schiphol nadat we door Hans en Gerdie bij de trein afgezet waren en naar Schiphol waren gespoord. 's Avonds een filmpje gekeken op ons heerlijke bed in het CitizenM hotel.

Wat is het toch een heerlijk relaxt begin van de vakantie als je zo vanuit je hotel de vertrekhal instapt. Inchecken hadden we thuis al gedaan dus de bagage afgegeven en door voor een lekker ontbijtje. Keurig op tijd vertrokken en in Toronto overgestapt op een vlucht voor Winnipeg. Vincent en Zoë stonden ons daar al op te wachten. Dus we dachten even de koffers te pakken en weg te wezen... Bleek er maar een koffer mee te zijn gekomen. Dus een bagageclaim ingevuld en naar St. Anne gereden waar Vincent heerlijke Canadian Nasi voor ons gemaakt heeft. Gelijk na het eten telefoon van de luchtvaartmaatschappij dat de andere koffer op de volgende vlucht vanuit Toronto zat en dat we erom konden komen dus dat nog maar ff gedaan.

Na lekker geslapen te hebben en van een goed ontbijt genoten te hebben in Huize Den Hollander zijn we met z'n vieren naar Winnipeg gereden. Daar zijn we naar vogels, vlinders, leeuwen, slangen, kangoeroes en ijsberen wezen kijken...toch wel toepasselijk om in Canada naar ijsberen te kijken dachten we zo.

De rest van de middag door Winnipeg gelopen en heerlijk bij een Italiaan gegeten. Nu lekker in St. Anne aan een laatste wijntje en morgen maar weer eens kijken wat we gaan doen.
Wij vermaken ons best hier.

• 18 Augustus 2014 - 09:21

Tim:

Klinkt super... fijn dat je koffer er zo snel was! Geniet lekker, dikke kussen uit een herfstig Nederland...

• 18 Augustus 2014 - 11:13

Faiza:

Hai,

Zuur van het extra ritje om de tweede koffer maar gelukkig dat ie wel achteraan kwam!
    Heerlijk om zo met Vincent de dag door te brengen ennnnn: toch beren gezien haha!
    Veel plezier vanuit herfstig NL,

xx

• 25 Augustus 2014 - 15:06

Karin:

Gelukkig is de koffer er weer, anders had Erik de slipjes van Esther aangemoeten of Esther de tijgeronderbroeken van Erik. Ik weet niet wat fijner zit....."je eigen broeken" natuurlijk. Dus dan maakt zo'n extra ritje vast niets uit......Groetjes!!