Canada bedankt - Reisverslag uit Granville Island, Canada van Erik&Esther Breure - WaarBenJij.nu Canada bedankt - Reisverslag uit Granville Island, Canada van Erik&Esther Breure - WaarBenJij.nu

Canada bedankt

Blijf op de hoogte en volg Erik&Esther

04 September 2014 | Canada, Granville Island

Na de geweldige B&B in Ucluelet verlaten te hebben zijn we nog even langs een plek gereden waar weleens beren vissen en jawel hoor.
Het regende en er was niet veel vis voor de beer om te vangen maar we hebben er toch met veel plezier naar staan kijken.

Via de slingerweg die van de west- naar de oostkust loopt en de, wat saaiere, Highway 19 naar het zuiden tot in Victoria. Hier zouden we een kamer hebben in het Royal Scot Hotel naast het parlementsgebouw van British Columbia maar het bleek dat we een upgrade naar de suite gekregen hadden. Helemaal top, een slaap-, woon-, bad- en een eetkamer met een volledig ingerichte keuken.

Victoria is een leuke stad en we hebben het op ons gemak bekeken.
Gister vertrokken en met de ferry van Swartz Bay naar Tsawwassen. Weer een mooie boottocht tussen de eilandjes door richting Vancouver. Vanaf Swartz Bay was het nog maar een half uurtje rijden tot we in Downtown Vancouver waren. Ingecheckt, auto ingeleverd en lekker op een terras aan een cocktail. Het is hier prachtig weer en dat blijft het zeker tot zaterdag dus het zal de laatste cocktail niet wezen.

Nu net even opgefrist in het hotel na vanaf Stanley Park via de grootste winkelstraat van Vancouver, via een aantal terrassen zoals jullie begrijpen, terug naar het hotel te hebben gelopen.

Straks via een ferry van 7 minuten naar Granville Island om daar een optreden op een kunst/cultuurfestival mee te maken. Canadese comedy, we zijn benieuwd.

Dit is het laatste verslag.
Bedankt voor het meelezen en de reacties.

• 05 September 2014 - 03:10

Jan Willem:

'Ziet' er wederom goed uit! Goede vlucht en we zien het fotoboek en de filmpjes snel?

• 05 September 2014 - 09:49

Gerdie:

Hoi Erik en Esther, tja, aan alle mooie dingen komt een eind! Zo ook aan jullie fantastische vakantie in Canada! Benieuwd naar de verhalen en foto's! XXX

• 05 September 2014 - 11:18

Paula En Nico:

Wat is(was bijna) een prachtige vakantie !!
    Goede reis terug naar Nederland en Vlissingen.
    Gr. Pa

ik heb vollop genoten van jullie reisverslagen en foto's,het was of we er zelf een beetje bij waren.Wat hebben jullie veel gezien en gedaan zeg.Zal ook weer blij zijn als jullie weer voet op Hollandse bodem zetten hoor en kijk uit naar de rest van de foto's.Goede vlucht en tot gauw,groetjes Paula.

• 05 September 2014 - 20:37

Johan En Angela:

Ha Erik en Esther,

Wat hebben jullie een mooie reis gehad.. En ook beren gezien.. Tof he. En Canadese comedey lijkt me ook een geweldige ervaring. We wensen jullie en goede terugreis . Groetjes Johan en Angela