Wijn - Reisverslag uit Warwick, Australië van Erik&Esther Breure - WaarBenJij.nu Wijn - Reisverslag uit Warwick, Australië van Erik&Esther Breure - WaarBenJij.nu

Wijn

Door: Erik&Esther

Blijf op de hoogte en volg Erik&Esther

14 Maart 2012 | Australië, Warwick

De tweede dag in Bilpin een botanische tuin bekeken en 's middags een beetje in het zwembad gehangen en van de omgeving genoten.
's Avonds zelf gekookt, dat was al even geleden, dus lekker gekookte aardappels op het menu. We hebben er een lokaal wijntje bij gedronken natuurlijk.

Van Bilpin door een natuurpark, we hadden deze route graag op de motor gereden want zeer bochtig, naar de Hunter Valley gereden. Daar lekker gegeten, gedronken en geproefd... Ons onderkomen voor de nacht was een sfeerloos motel wat zo in een slechte Amerikaanse film als decor gebruikt zou kunnen worden. Toch lekker geslapen.

Gister door wederom fantastische landschappen gereden. Weer een mooi parcours dus ik heb de Ford eens ff lekker aangetrapt. Zo'n 4.0 zes-in-lijn wil dan toch best vooruit en dankzij een toch redelijk sportieve uitvoering ook best door de bocht. 's Middags ingecheckt bij een beachresort waar we voor het eerst van deze vakantie lekker in de oceaan gezwommen hebben. Daarna lekker gegeten met uitzicht over de baai en een lekker wijntje erbij... Het was heerlijk.

Vanmorgen vertrokken richting Warwick, de eerste plaats in Queensland. Daar zijn we nu en er is weer wifi dus vandaar deze update. Wij gaan zo dit dorp eens bekijken en lekker uit eten. (met een wijntje erbij natuurlijk;-)

• 14 Maart 2012 - 06:16

Rob:

Nou, jullie je vermaken je wel, had ook niet anders verwacht. Al nieuwe spannende wijnen ontdekt? Die maaltijdfoto ziet er niet verkeerd uit. Keep it up, mates!

• 14 Maart 2012 - 07:07

JW:

Hey E&E,

Dat klinkt erg goed... De foto's zien er ook goed uit.. Het is nu 8 uur in de ochtend en het water loopt me in de mond bij het zien van de foto van het eten... En ik moet toch nog ruim 4 uur wachten...

Nou, geniet er van en we gaan het volledige verhaal met bijpassende fotoserie snel zien :-)

• 14 Maart 2012 - 08:06

Gerdie:

Hoi Erik en Esther,
    Nou, hoef niet te vragen of jullie het naar je zin hebben, helemaal top!
    Heerlijk eten en een goede wijn en mooi weer, wat wil een mens nog meer! Genieten jullie maar lekker verder! Dikke kus, Gerdie.

• 14 Maart 2012 - 08:13

Hans:

Dat Fordje wil ook wel dus met z'n 4.0 6 in lijn. Fijn dat jullie erzo van genieten. Succes met het vervolg en we wachten weer op de details.
    Groetjes

• 14 Maart 2012 - 08:39

Hanny Ovaa:

Ha kinders,
    Wat een geweldige reis maken jullie,
    ben best een beetje jaloers :))
    Dat wordt afkicken van al die wijntjes
    als je weer thuis bent!
    Geniet ervan, veel plezier.

gr. Hanny en fam.

• 14 Maart 2012 - 21:12

Karin:

Genieten genieten genieten...dan doen jullie volop. Leuk hoor, en ik geniet met jullie mee als ik het zo lees en zie! Groetjes!

• 15 Maart 2012 - 10:18

Paula:

jullie genieten met een hoofdletter G.Temperatuur ook goed?Aan het thuisfront alles o.k. Mekker mist haar rustpunt maar is al gewend buiten te eten.Geniet ze verder,PenN.

• 15 Maart 2012 - 14:58

Gillis:

Doe maar lekker eten en drinken!!! En veel genieten van het landschap.